تشخیص قرص فیتو اصل و فیک بهمراه تصاویر محصول

قرص فیتو اصل و فیک با تصویر

قرص فیتو اصل و فیک

مثل هر محصول محبوب دیگری، قرص فیتو نیز دارای نسخه های تقلبی و اصل در بازار میباشد. نسخه های فیک یا تقلبی این محصول شباهت زیادی به نسخه اصلی دارند. در نتیجه تنها راه اطمینان کامل از اصل بودن بودن قرص فیتو خرید از فروشگاه های با سابقه و مطمئن است. در اینجا به چند مورد از مواردی که عموما در قرص های فیتو مشاهده میگردد با تصاویر آنها اشاره میکنیم.

 

توجه : استفاده از متن و عکس ها تنها با ذکر منبع همراه با لینک دهی مستقیم مجاز می باشد. در غیر این صورت هرگونه کپی برداری از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

 


1- چسبندگی کپسول ها به یکدیگر و شیشه

 

چسبندگی قرص های فیتو

همانطور که بر روی عکس مشاهده میکنید این موضوع کاملا طبیعی است و نه تنها دلیلی بر فیک یا تقلبی بودن قرص نیست بلکه دلیل بر اصل بودن آن نیز میتواند باشد. البته دقت داشته باشید که این یکی از مواردی است که نشانه اصل بودن قرص فیتو شما میباشد. موارد دیگری نیز هست که در ادامه به آن میپردازیم.

 


 

2- اثر روغن زرد رنگ بر روی شیشه قرص فیتو

 

روغن در قرص فیتو

همانطور که روی تصویر مشاهده میکنید، بصورت طبیعی بخاری چرب و بی رنگ (به رنگ آب) بر روی شیشه دیده میشود که طبیعی است و اتفاقا یکی از دلایل اصل بودن محصول است. اما در بعضی از قرص های فیتو اثری از روغنی زرد رنگ بر روی شیشه مشاهده میگردد. این موضوع دلیلی بر فیک و تقلبی بودن محصول نیست اما یک نقص محسوب میگردد. این روغن همان مایعی است که درون کپسولها میباشد و میتواند به دلایل متعددی از درون یک یا چند کپسول نشت کرده باشد. بعنوان مثال تکان های شدید هنگام حمل و نقل یا کم و زیاد شدن فشار هوا هنگام حمل هوایی و … میتواند باعث ترکیدگی یا نشتی یک یا چند کپسول فیتو شود. با توجه به اینکه شما قبل از بازکردن محصول نمیتوانید بصورت دقیق تعداد قرص های آسیب دیده را تخمین بزنید، این میتواند یک نقص در محصول باشد. به این معنا که شما به هدف 120 کپسول خریدتان را انجام میدهید اما ممکن است تعداد کمتری کپسول سالم در شیشه وجود داشته باشد.

 


 

3- پاک شدن تاریخ و بچ نامبر با کشیدن انگشت و فونت نوشتاری ضخیم و بی کیفیت

 

فیتو اصل و فیک 1

نمونه اصلی فیتو قسمت تاریخ

یکی دیگر از مشخصه ها که در بعضی از نسخه های فیک قرص فیتو دیده میشود این است که اگر چندبار با انگشت (منظور ناخن نمیباشد) بر روی تاریخ و بچ نامبر بکشید پاک میشود. همچنین اگر به فونت های نوشتاری دقت کنید خواهید دید که یک حاشیه اضافی دارند و نسبت به نسخه اصلی کلفت تر و بی کیفیت تر هستند.

 


 

4- فونت نوشتاری بی کیفیت

 

قرص فیتو اصل و فیک 2

 

در این مورد به فونت های نوشتاری دقت کنید. در نسخه اصلی این قرص، از فونتی نازک و با کیفیت و کاملا خوانا با رعایت فاصله ها استفاده شده است. اما در نسخه فیک این نوشته ها بصورت بی کیفیت و با فونتی نسبتا کلفت که فاصله های بین کلمات نیز در آن رعایت نشده استفاده شده است.

 


 

5- حاشیه زاید در تصاویر، لوگوی فیتو ، و نوشته ها

 

قرص فیتو اصل و فیک 3

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ، لوگوی فیتو در نسخه فیک حاشیه ای بزرگتر از نمونه اصلی دارد که در نسخه اصل بسیار ظریف تر است. همچنین نوشته های روی محصول نیز دارای حاشیه هایی اضافی است که در نسخه اصلی بسیار ظریف دیده میشود و یا گاها کاملا بدون حاشیه است و تنها اختلالی بسیار جزئی در چاپ آن مشاهده میگردد.

در بعضی از سری های جدید قرص فیتو اصل نیز مشاهده شده که حاشیه بسیار کمی پیرامون علامت فیتو و نوشته ها شکل گرفته، با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که این حاشیه در نمونه اصلی میبایست بسیار ظریف باشد. با توجه به اینکه کاربران بسیاری در این مورد دچار تردید در اصالت محصول خود شده اند ، تصمیم گرفتیم تا تصویری نزدیک از کیفیت چاپ نمونه اصلی برای شما عزیزان قرار بدهیم تا معیار دقیق تری برای شما باشد.

تصویر نزدیک از کیفیت چاپ قرص فیتو اصل

کیفیت چاپ فیتو اصل

 

نمونه چاپ فیتو اصلی

 

 


 

6-شکل بیضی و رنگ قهوه ای دانه های قرص فیتو اصل و فیک

 

شکل قرص های فیتو اصل و فیک شکل قرص فیتو اصل

نمونه قرص های اصلی فیتو

شکل و رنگ قرص های فیتو مورد دیگری است که در بعضی از نمونه های فیک این محصول بصورت های متفاوتی قابل مشاهده است. تنها شکل و رنگ و اندازه مورد تایید در قرص فیتو اورجینال همان موردی است که در تصویر مشاهده میکنید و ما بقی موارد همگی فیک و تقلبی هستند. قرص های فیتو براق و روغنی، به رنگ قهوه ای تیره (مطابق تصویر) ، و با شکلی بیضی شکل و با اندازه های یکسان و یکدست هستند.


 

خرید قرص فیتو اصل و اورجینال


7-سایز شیشه و انحنای برشهای جعبه قرص فیتو اصلی

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید اندازه ارتفاع شیشه قرص فیتو اصلی حدود 10.5 سانتی متر (حدود 115 میلی متر) و قطر آن در حدود 4.8 سانتی متر (حدود 48 میلی متر) میباشد. هرگونه اختلاف فاحش (بیشتر از 5 میلی متر) در این ابعاد میتواند دلیل بر تقلبی بودن قرص فیتو باشد. این اختلاف عمدتا در ارتفاع رخ میدهد.

ابعاد شیشه قرص فیتو اصل

مورد دیگر که کمتر اهمیت دارد اما قابل ذکر است انحنا و زاویه برش های جعبه قرص فیتو اصلی میباشد. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید جعبه نمونه اصلی تیز و 90 درجه نیستند و دارای انحنای برشی بسیار نرم و با زاویه میباشد. در مواردی از نسخه فیک و تقلبی دیده شده که این زوایا تیز بوده و مطابق تصویر نمیباشند. با مشاهده هرگونه اختلاف در برش نسبت به تصاویر زیر میتوان بطور قطع گفت که محصول تقلبی میباشد اما هر قرص فیتویی که این مورد در آن رعایت شده بود الزاما اصل و اورجینال نمیباشد و باید موارد دیگر که بالاتر ذکر شد را نیز بررسی نمایید.

جعبه فیتو اصلی درب جعبه فیتو اورجینال

 


نتیجه گیری

  1. چسبیدن قرص ها به یکدیگر و به شیشه نه تنها نشانه فیک بودن قرص فیتو نیست بلکه یکی از نشانه های اصل بودن محصول است
  2. وجود بخار روغن بی رنگ بر روی شیشه طبیعی است اما مالیده شدن روغن زرد رنگ بر روی شیشه نقص است. هرچند که به هیچ وجه دلیلی بر تقلبی بودن محصول نیست.
  3. تاریخ و بچ نامبر چاپ شده بر روی نسخه فیک با کشیدن انگشت بر روی آن پاک میشود. در صورتیکه در نسخه اصلی فقط با خراشیدن با جسم سخت یا ناخن پاک میشود.
  4. فونت بی کیفیت و کلفت و حاشیه بی کیفیت لوگو و تصاویر نشانه تقلبی بودن محصول است. نسخه اصلی قرص فیتو چاپی کاملا با کیفیت دارد و اثری از فونت های ضخیم و در هم رفته و حاشیه های بیش از اندازه بزرگ بر روی تصاویر و لوگوی فیتو دیده نمیشود.
  5. شکل، رنگ و اندازه کپسولهای فیتو مشخص و شناخته شده است. هرگونه شکل و اندازه متفاوت و یا رنگ متفاوت نشانه تقلبی بودن محصول است.
  6. ارتفاع شیشه قرص فیتو حدود 115 میلی متر و قطر آن حدود 48 میلی متر میباشد. هرگونه اختلاف فاحش بیش از 5 میلی متر نشانه تقلبی بودن محصول است.
  7. انحنای برش در جعبه قرص فیتو اورجینال کاملا نرم و با زاویه گرد است. در نسخه تقلبی این زوایا ممکن است تیز باشند.

ما در این مقاله بر اساس تجربیات حاصل تا این تاریخ ،به مواردی که قالبا در محصولات موجود در بازار مشاهده گردیده پرداختیم. سخن آخر این است که برای اطمینان کامل از اصل بودن قرص فیتو فقط از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز و سابقه و نام و نشانی مانند فروشگاه موج لند که دارای مجوزها و نماد های متعدد است خرید نمایید. شما میتوانید نسخه اصلی قرص فیتو را با خیالی آسوده از این لینک خریداری نمایید.

 

خرید قرص فیتو اصل و اورجینال

 

 

توجه : استفاده از متن و عکس ها تنها با ذکر منبع همراه با لینک دهی مستقیم مجاز می باشد. در غیر این صورت هرگونه کپی برداری از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

دیدگاه کاربران
14 دیدگاه
  • تینا 23 بهمن 1402 / 21:21

    کاش از خودتون میخریدم تروخدا راهنماییم کنید… مال من چسبش کج چسبونده شده…

    • موج لند 14 اسفند 1402 / 16:43

      در خدمتتون هستیم نگران نباشید از طریق واتس اپ ارتباط بگیرید تصاویر محصول رو بفرستید همکارانم براتون چک میکنن و راهنماییتون می کنن.

  • بانو 28 بهمن 1402 / 18:43

    واقعا ممنونم که اصلش رو برای فرستادید اصلا به جای این همه توضیح میگفتید بیاید از خودمون بخرید دیگه :))

    • موج لند 14 اسفند 1402 / 16:45

      خوشحالیم که تجربه خرید خوبی داشتید : ) . توضیحات رو برای عزیزانی گذاشتیم که از جای دیگه هم خرید میکنن و میخوان از اصالت خریدشون مطمئن بشن

  • نازنین 6 اسفند 1402 / 12:25

    مرسی از بررسی خوبتون ، خیالم راحت شد شک داشتم به قرصی که خریده بودم

    • موج لند 14 اسفند 1402 / 16:46

      چه خوب و سپاس از ثبت نظرتون. در خدمتتون هستیم

  • فریبا 14 اسفند 1402 / 16:33

    من از خودتون گرفتم کاملا اصل بود و تاثیرش رو هم دارم میبینم. ممنون از شما

    • موج لند 14 اسفند 1402 / 16:48

      سپاس از ثبت نظرتون، خوشحالیم که تجربه خرید خوبی داشتید. در خدمت شما هستیم

  • دنا 18 اسفند 1402 / 20:18

    فیتو عالیه معجزه کرد برا من. از موج لند خریدم اصل و کاملا مطمئن. ممنونم

    • موج لند 1 اردیبهشت 1403 / 12:08

      خوشحالیم که تجربه خریدتون خوب بوده.

  • منیر 22 اسفند 1402 / 19:00

    من چون برای دخترم میخریدم خیلی خیلی برام مهم بود که اصل باشه ممنونم. از پشتیبانی خیلی خوب موج لند خصوصا جناب فرهنگ تشکر میکنم

    • موج لند 1 اردیبهشت 1403 / 12:06

      خوشحالیم که تجربه خرید خوبی داشتید. ما در موج لند همواره حامی سلامت شما و ضامن کیفیت خرید شما هستیم.

  • سیما 28 فروردین 1403 / 23:01

    سلام، روغن زرد رنگ روی شیشه اکه خیلی کم هم باشه یعنی یکیش ترکیده؟

    • موج لند 1 اردیبهشت 1403 / 12:02

      سلام خوش آمدید. بله نشانه نشت کردن حداقل یکی از کپسولهاست. هرچند که اگر خیلی خیلی کم و در حد یک قطره هست و باعث زرد شدن کل شیشه نشده نقص بزرگی محسوب نمیشه ، با صلاحدید شخصی میشه نادیده گرفتش.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *