رژ لب جدید الکترونیکی ایو سن لورن

رژ لب جدید ایو سن لورن

هر ساله برند های مطرح دنیا با شرکت در نمایشگاه CES از تکنولوژی های برتر خود که حول محور مصرف کننده می باشد پرده برداری می کنند. در ادامه گزارش اختصاصی مجله موج لند از این نمایشگاه را خواهید دید.

چند سالی است که شرکت های آرایشی و بهداشتی نیز بصورت فعال در این نمایشگاه شرکت می کنند و اتفاقا نوآوری های جالب و جذابی در این سالها ارائه کرده اند. امسال نیز شاهد یکی از محصولات تکنولوژیک آرایشی از شرکت ایو سن لورن (YVES SAINT LAURENT) بودیم که توجه همگان را به خود جلب کرد.

رژ لب الکترونیکی ایو سن لورن که رنگ دلخواه شما را می سازد!

رژ لب ایو سن لورن معرفی شده در نمایشگاه CES2021 را میتوان یکی از شاهکارهای تکنولوژی در صنعت آرایشی بهداشتی دانست. شما با استفاده از این رژ لب الکترونیکی از برند ایو سن لورن می توانید رنگ دلخواه خود را با سایه مورد نظر خود بسازید و استفاده کنید!

روش کار با این رژ لب منحصر بفرد تقریبا شبیه پرینترهای خانگی است !! در گوشی موبایل خود رنگ دلخواه خود با سایه مورد نظر خود را ترکیب و انتخاب کنید. رژ لب الکترونیکی با ترکیب رنگ هایی که در کارتریج دارد رنگ مورد نظر شما را ساخته و آمائه استفاده میکند!!

حتی این رژ لب ایو سن لورن میتواند بر اساس رنگ مو و لباس شما بهترین رنگ های رژ لب را به شما پیشنهاد داده و آنرا برای شما بسازد.

با توجه به رقابت شدید در استفاده از تکنولوژی در میان برندهای آرایشی و بهداشتی عجیب نیست اگر روزی شاهد ربات های آرایشگر و یا مشاورین زیبایی که با نهایت دقت هارمونی رنگ ها را برای شما ایجاد میکنند ببینید و این امر اصلا دور از ذهن نخواهد بود.

توجه : استفاده از محتوا تنها با ذکر منبع بلامانع است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *